Hotelljobb - Till vår kund i Västerås söker vi nu en receptionist/assistent
Lexium Service Management AB
Västerås
Heltid

Till vår kund i Västerås söker vi nu en receptionist/assistent

Lexium Service Management erbjuder ett stort utbud av tjänster för hyresgäster och fastighetsägare, inom Facility Management och Property Management.

Lexium Service Management har bolag & verksamhet i Sverige och Norge.

Läs mer på www.lexium.se för utförlig information.


Till vår kund i Västerås söker vi nu en receptionist/assistent

Är du duktig på, och trivs med, att arbeta med människor?
Brinner du för att ”leverera”?
Vill du jobba med service i världsklass?
Är du organiserad och van vid att ha många bollar i luften?

Då kan du vara en av byggstenarna som passar in perfekt hos vår kund i Västerås!

Vår kund är en internationell koncern med säte i Kanada och med verksamhet runt om i hela världen. I Sverige finns de utspridda på flera orter från Luleå i Norr till Hässleholm i söder. De svenska huvudorterna är Västerås och Stockholm. Du kommer att vara en del av vårt team i Västerås som idag består av åtta personer där du kommer att rapportera till Lexiums Platschef i Västerås. Tjänsten är ett föräldravikariat under minst 1 år och startdatum är 18 januari 2021.

För att lyckas i denna tjänst så krävs det att du har en närmast magisk känsla för service. Att se, och framförallt att förstå, vad som skall göras och när det skall göras är en viktig egenskap i denna befattning. Vidare är du bekväm med att dagligen möta nya människor, välkomna dom och visa dom till rätta i lokalerna. Att kommunicera obehindrat på svenska såväl som på engelska i tal och skrift är ett krav för att du skall kunna hantera rollen. Är du sedan organiserad, har hög social kompetens och därtill är duktig på att hålla många bollar i luften är du stort sett den perfekta kandidaten.

Bland dina uppgifter

• Boka resor till anställda
• Ta emot kundbesök
• Förse besökare med besöks/passerkort
• Boka och kontrollera konferensrum
• Passerkortsbeställningar
• Sortera post
• Ta emot paket
• Ta upp matbeställningar från anställda/kundbesök dagligen
• Administrera bokningslistor för företagets poolbilar
• Administrera kontorsmöblering/planering
• Övrig service för anställda

 

Vi vill ha din ansökan senast 2020-11-18.
Frågor kring rollen och processen kan basvaras av Simone Ljungkvist, 076-29 84 138 eller simone.ljungkvist@lexium.se.

Urval samt intervjuer kommer att ske löpande under hela ansökningstiden varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Din bakgrund
Det viktigaste är att du alltid är serviceinriktad, med kunden i fokus. Ett öga för ordning och reda, driven, utåtriktad och energisk med hög ambitionsnivå är andra viktiga egenskaper. Social och kommunikativ. Du är inte rädd för att ta egna initiativ eller be om hjälp när det behövs. Du behärskar svenska och engelska såväl i tal som i skrift likväl som att du är rör dig ledigt i MS Officemiljö. Har du dessutom erfarenhet av systemen Global Link, Concur och Perfect Buy är det meriterande.

https://lexium.zerolime.se/show.aspx?src=Hotelljobb.se&id=7774518C-81B4-4DE7-98AD-825C6A02E679

Tillbaka till jobblistan